سقف کاذب کناف
سقف کاذب کناف منزل مسکونی و ایده ای جالب برای آن
ژانویه 31, 2019
کناف روی سقف و دیوار کناف ایران , سفارش کناف

کناف روی سقف و دیوار ( قیمت کناف آماده سقف )

قیمت کناف آماده سقف شامل مجموع قیمت پانل گچی کناف، قیمت انواع پروفیل کناف سقفی، پیچ و اتصالات استاندارد کناف، بتونه درزگیری و ماستیک کناف است. جهت اطلاع از قیمت کناف اماده نصب روی سقف و دیوار با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ تماس بگیرید. سقف و دیوار دکوراتیو کناف یکی از المان های اصلی زیبا سازی می باشد .اگر به دنبال ایده های اجرای نمونه کار کناف آماده نصب بر روی سقف کناف جدید و دیوار و سفارش کناف هستین. تو این بخش نمونه هایی از اجرای کناف برروی سقف و دیوار گرد آوری کردیم . بسیای از همکاران و کسانی که دنبال طرح برای دکوراسیون خانه ی خود هستن. به دنبال نمونه های اجرا شده بر روی سقف کناف جدید و یا دیوار کاذب هستند.

جهت دریافت لیست قیمت کناف آماده سقف، سفارش کناف و خرید محصولات شرکت کناف ایران ( کی پلاس ) و قیمت کناف سقف دکوراتیو. با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر فروش محصولات کناف ایران تماس حاصل فرمائید.

کناف روی سقف و دیوار مدرن , سفارش کناف
کناف روی سقف و دیوار زیبا

طرح سقف کاذب با کناف برای ویلا ( سقف کناف جدید )

سقف کناف جدید کاملا دکوراتیو هست. و ویژگی آن  این هست که در بخش های مختلف سقف با طرح های مختلف کار می شود. در ادامه شما می توانید نمونه های اجرای سقف کناف اماده نصب برای اتاق خواب اتاق نشیمن و اتاق کار را ببینید. همه ی این فضا ها متعلق به یک ویلای لوکس هست. و برای حفظ لوکس بودن فضا قسمت های مختلف ازطرح های دکوراتیو استفاده می شود. جهت دریافت لیست قیمت کناف آماده سقف، سفارش کناف و خرید محصولات شرکت کناف ایران ( کی پلاس ). با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر فروش محصولات کناف ایران تماس حاصل فرمائید.

کناف روی سقف و دیوار کناف ایران , سفارش کناف
سفارش کناف

سقف کاذب کناف و نورپردازی سقف منزل مسکونی

قیمت کناف آماده سقف
قیمت کناف آماده سقف , سقف کناف جدید

برای اون عزیزانی که قصد دارن سقف منزلشون رو با کناف بصورت سقف کاذب کار کنند و نورپردازی داشته باشند. نمونه ای ازاجرای کناف اماده نصب آماده کردیم. این نمونه می تواند برا طرح سقف به شما ایده بده. این ساختمان در پذیرایی، اتاق خواب ، آشپزخانه سقف کاذب به صورت باکس های مستطیلی کار می شود. و تا دیوار ها امتداد می یابد. جهت دریافت لیست قیمت کناف آماده سقف، سفارش کناف و خرید محصولات شرکت کناف ایران ( کی پلاس ). با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر فروش محصولات کناف ایران تماس حاصل فرمائید.

قیمت کناف آماده سقف , کناف اماده نصب , سقف کناف جدید

قیمت کناف آماده سقف

در ادامه براتون از نمونه های اجرای کناف کاری سقف مغازه عینک فروشی می رویم. که سقف کناف به صورت دکوراتیو اجرا می شود. کناف علاوه بر اجرای سقف ودیوار این قابلیت رو داره که با آن بتونیم کارهای دکوراتیو انجام بدیم . اگه شما فروشگاهی دارید که میخواید تغییر دکوراسیون بدین یکی از کارهای ضروری ،

دیزاین سقف و نورپردازی آن هست . همانطور که در این قسمت مشاهده می کنید سقف مغازه بزرگ عینک فروشی با کناف بصورت دکوراتیو کار می شود. و در آخر نورپردازی می شود. جهت دریافت لیست قیمت کناف آماده سقف، سفارش کناف و خرید محصولات شرکت کناف ایران ( کی پلاس ). با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر فروش محصولات کناف ایران تماس حاصل فرمائید.

کناف اماده نصب , سقف کناف جدید
قیمت کناف آماده سقف , کناف اماده نصب , سفارش کناف , سقف کناف جدید

اجرای سقف کاذب کناف داروخانه ( سقف کناف جدید )

در این قسمت برای شما عزیزان نمونه ای از اجرای کناف ایران در یک داروخانه و برروی سقف داروخانه را ارائه نمودیم. به طور کامل برای سقف مورد استفاده است . در این پروژه کناف اماده نصب در میان این سقف کاذب شیارهایی برای قرار دادن لایت کار می شود. و در نهایت سقف رنگ آمیزی و برروی آن نقاشی می شود. جهت دریافت لیست قیمت کناف آماده سقف، قیمت کناف سقف و خرید محصولات شرکت کناف ایران ( کی پلاس ). با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر فروش محصولات کناف ایران تماس حاصل فرمائید.

قیمت کناف آماده سقف , کناف اماده نصب , سفارش کناف , سقف کناف جدید

سقف کاذب کناف TV Room

در برخی از فضاهای مسکونی بخش ویژه تلویزیون وجود داره . که به این بخش TV Room میشناسند.

در بسیاری از خانه ها نیز TV Room بخشی از فضای پذیرایی و نشیمن هستش و فضای جدا به اون اختصاص نمیدن . برای شما عزیزان که قصد دارید اتاق TV Room خود را داشته باشین نمونه هایی از طراحی و دکوراسیون ارائه میدیم.

 در این طرح ها برای سقف از کناف اماده نصب استفاده می شود. و یک سقف دکوراتیو کناف به همره نورپردازی در اون کار می شود. این کار سبب مدرن شدن فضا و جلوه بسیار خاص طراحی آن می گردد.

قیمت کناف آماده سقف

همانطور که پیش تر بارها در این رابطه صحیت کردیم.یکی از یزرگ ترین کاربرد های کناف ، استفاده از آن برای ساخت سقف کاذب دکوراتیو هستش. در این بخش نمونه پروژه ای را ارائه نموده ایم. که در آن کناف برای ساخت سقف کاذب  دکوراتیو برای بخش های مختلف مورد استفاده قرارگرفته این پروژه یک کلینیک پزشکی هست. همانطور که در تصویر میبینید در بخش هایی سقف کاذب بصورت دو طبقه کار می شود. در طبقه اول یک طرح دکوراتیو برای وسط سقف و در طبقه دوم باکس نور مخفی به شکل منحنی دورتا دور کار می شود. جهت دریافت لیست قیمت کناف آماده سقف، سفارش و خرید محصولات شرکت کناف ایران ( کی پلاس ). با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر فروش محصولات کناف ایران تماس حاصل فرمائید.