بتونه درزگیر کناف ایران ( بتونه درزگیر کی پلاس )

بتونه درزگیر کناف ایران ( بتونه درزگیر کی پلاس ) یا به اختصار بتونه کناف جهت پرکردن درزهای ما بین صفحات گچی کناف در ساختارهای سقف کاذب و دیوارها بکار می روند. که به همراه مش فایبرگلاس ساختاری مسلح و مستحکم بوجود می آورد. مانع از ترک خوردن پودر درزگیر کناف و بتونه در درزها می شود. قیمت بتونه درزگیر کناف ایران در قسمت محصولات پودری کی پلاس درج می گردد. جهت خرید و اطلاع از قیمت بتونه درزگیر کناف ایران (کی پلاس)، قیمت بتونه ماستیک کناف ایران و محصولات پودری کی پلاس با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ تماس حاصل فرمائید.

پودر بتونه درزگیر کناف ایران ( پودر بتونه درزگیر کی پلاس ) بصورت لایه نازک ۱ تا ۲ میلیمتر اجرا می گردد و بنا به نیاز در صورتی که لازم باشد و با اجرا کردن چند مرحله ای می توان  تا ضخامت حداکثر ۱ سانتی متر از این بتونه استفاده نمود.

بتونه درزگیری کناف ایران , بتونه درزگیر کی پلاس , قیمت بتونه درزگیر کناف ایران

قیمت بتونه کناف ۲۰ کیلویی

پودر ماستیک کناف ایران ( پودر ماستیک کی پلاس )

بتونه ماستیک کی پلاس ، برای دستیابی به سطح کاملا صاف و نیز یکسان نمودن جنس مواد سطح قبل از رنگ آمیزی. الزاما باید از پودر ماستیک کناف ایران ( پودر ماستیک کی پلاس ) در سطح نهایی و بعد از اتمام مراحل درزگیری استفاده نمود.

پودر ماستیک کناف ایران

پودر چسب پرلفیکس کناف ایران یا برد فیکس کی پلاس (Knauf  Pelfix)

از پودر پرلفیکس کناف ایران ( کی پلاس ) که در واقع نوعی چسب می باشد ( با پودر درزگیر کناف کاملا ساختار متفاوت دارد ). برای نصب صفحات گچی پانل کناف و صفحات مرکب کناف بر روی دیوارها و سطوح بنایی سنتی استفاده می گردد.

پودر پرلفیکس کناف ایران از گچ و مواد افزودنی با خاصیت چسبندگی بالا دارد. و با بتونه درزگیر کناف ایران متفاوت است.

پودر پرلفیکس کناف ایران (Knauf Pelfix)

ملات بتونه آماده کناف ایران یا بتونه کناف آماده (READYFIX)

ملات آماده بتونه درزگیر کناف ایران است. بصورت استاندارد ترکیب و جهت استفاده آماده میگردد. بتونه درزگیر کی پلاس با نوار فایبرگلاس مخصوص سطح را درزگیری می کند.  پس از آن پودر ماستیک کناف ایران استفاده می گردد. این بتونه کاملا سطح را یکسان می کند. محو اعوجاج ها، جلوگیری از حالت سایه روشن در رنگ و یکسان نمودن ضریب جذب رنگ را دارد. جهت اطلاع از قیمت بتونه آماده کناف یا بتونه کناف آماده،بتونه کناف ضد اب و یا دیگر محصولات پودری با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ تماس حاصل فرمائید.

بتونه آماده کناف ایران (READYFIX)

قیمت بتونه کناف ۵ کیلویی

بتونه درزگیر کناف ایران و پودر ماستیک کناف ایران

شرکت کناف یک شرکت بین المللی است. این شرکت در سر تا سر دنیا کارخانه های متعدد تولید محصولات درایوال دارد. شرکت کناف اصالتا شرکتی آلمانی است و همواره جدید ترین نوآوری ها را با آخرین تکنولوژی روز دنیا در محصولات خود به کار می گیرد. شرکت کناف ایران یا کی پلاس شعبه تولید و فروش محصولات کناف آلمان است. این شرکت کلیه مصالح درایوال ساختمانی را مطابق با استاندارد کناف آلمان در محل کارخانه کناف ایران تهران تولید و پخش می نماید.

وجه داشته باشید که قیمت محصولات پودری کی پلاس از جمله قیمت بتونه درزگیر کناف ایران نسبت به محصولات متفرقه موجود در بازار کمی بالاتر است. ولی محصولات متفرقه از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار نیستند. هنگام خرید اطمینان حاصل نمائید که محصول اصلی شرکت کناف ایران ( کی پلاس ) مطابق با استاندارد و آخرین لیست قیمت شرکت کناف ایران (کی پلاس) در سال ۱۴۰۲، به شما عرضه می گردد. اگر قصد خرید و اطلاع از قیمت بتونه ماستیک کناف را دارید دقت کنید آرم k+ روی تمام محصولات درج می گردد.

جهت خرید بتونه درزگیر کناف ایران، بتونه کناف ضد اب، استعلام قیمت بتونه درزگیر کناف ایران و قیمت پودر ماستیک کناف ایران، محصولات پودری کی پلاس، قیمت بتونه آماده کناف یا بتونه کناف آماده و یا دیگر محصولات پودری با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ تماس حاصل فرمائید.