صفحات روکش دار گچی ( گچ برگ ) کناف ایران ( کی پلاس )

صفحات روکش دار گچی کناف ایران، صفحات با هسته گچی مخصوص بوده که مسطح و لبه های آن با کاغذ مخصوص کرافت پوشیده شده است. به طور کلی با نام کناف rg ، کناف mr ، کناف fr و کناف fm در بازار شناخته می شوند. در ادامه به معرفی این صفحات گچی می پردازیم.

صفحات روکش دار گچی کناف شامل چهار نوع می باشند:

صفحات معمولی ( کناف rg )

صفحات مقاوم در برابر رطوبت ( کناف mr )

صفحات مقاوم در برابر حریق ( کناف fr )

صفحات مقاوم در برابر رطوبت و حریق ( کناف fm )

صفحات روکش دار گچی ( گچ برگ ) کناف ایران ( Gypsum board ) , کناف rg , کناف mr , کناف fr , کناف fm

پنل گچی ساده کناف ایران (rg)

کناف rg بطور معمول در همه جا مورد استفاده قرار می گیرند (سقف و دیوار). که شامل سیستم های دیوارهای جداکننده (پارتیشن کناف) و دیوارهای پوشش کناف و سقف های کاذب ساده و دکوراتیو کناف می باشند. رنگ روکش این صفحات کرم رنگ بوده و در لبه و پشت آنها آرم کناف چاپ شده است.

پنل گچی مقاوم در برابر رطوبت کناف (mr)

این پنل ها از هسته گچی مقاوم در برابر رطوبت ساخته شده است. پنل گچی مقاوم در برابر رطوبت کناف ایران مخصوص فضاهای مرطوب ساختمان بدون آب ریزش مستقیم مانند آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی می باشد. و رنگ این صفحات سبز رنگ بوده و در لبه و پشت آنها آرم کناف چاپ شده است. صفحات کناف fm نیز دارای خاصیت ضد رطوبت می باشند.

پنل گچی مقاوم در برابر حریق کناف(fr يا gkf)

پنل های گچی مقاوم در برابر حریق کناف ایران دارای هسته گچی تقویت شده با الیاف شیشه ای (فایبرگلاس) است. و مناسب محل هایی که نیاز به محافظت در برابر حریق دارند مانند پوشش تیرها و ستون های اسکلت فولادی می باشند. رنگ این صفحات صورتی رنگ بوده و در لبه و پشت صفحات آرم کناف چاپ شده است.

پنل گچی مقاوم در برابر رطوبت و حریق کناف fm

پنل گچی مقاوم در برابر رطوبت و حریق  کناف ایران دارای هسته گچی مقاوم در برابر رطوبت و حاوی الیاف شیشه ای (فایبرگلاس) می باشند. کاربرد این پنل ها در محل هایی می باشد که نیاز توامان به حفاظت در برابر رطوبت و حریق دارند. مانند چاه های تاسیساتی و چاله های آسانسور و راه پله ها.

صفحات روکش دار گچی مقاوم در برابر رطوبت و حریق کناف ایران دارای روکش سبز رنگ است. و در لبه و پشت آنها آرم کناف چاپ شده است.

دانلود کاتالوگ صفحات روکش دار گچی کناف fm