عایق آبی کناف

عایق آبی کناف ایران ( عایق آبی کی پلاس ) جهت عایق کردن دیوارها و کف در سلول های تر مانند آشپزخانه ها، سرویس های بهداشتی و حمام ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول ضخامت کمی دارد و در صورت استفاده می توان دیوار سلول های تر را به صورت تک لایه اجرا نمود. محصول عایق آبی کناف (کی پلاس) جایگزین انواع سنتی آن مانند قیرگونی و ایزوگام می باشد. جهت سفارش این محصول و یا اطلاع از قیمت عایق آبی کناف می توانید با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۴۴۶۴ تماس حاصل فرمائید.

عایق آبی کناف ( عایق آبی کی پلاس) ضخامت بسیار کم دارد. این ویژگی باعث امکان اجرای دیوار تک لایه در سلول های تر می شود. قیرگونی و یا ایزوگام ضخامت زیاد ایجاد می کند. در این صورت باید از ساختار دیوار دو لایه کناف استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت چسب کاشی کناف، قیمت عایق آبی کناف (کی پلاس) و نحوه اجرای آن، به کاتالوگ عایق آبی کی پلاس رجوع شود.

از مزایای دیگر عایق آبی کناف (کی پلاس) امکان اجرای مستقیم کاشی بوسیله چسب کاشی با پودر سیمانی بر روی آن می باشد. عایق آبی کناف ایران دارای قابلیت انعطاف و کشسانی بالا بوده و در مقابل ترک های ناشی از تغییرشکل ساختمان و یا ترک های ناشی از انبساط حرارتی مقاوم می باشد. از دیگر مزایای عایق آبی کناف می توان به چسبندگی عالی این محصول به سطوح مختلف ساختارهای کناف و غیره اشاره کرد. از لحاظ اجرایی می توان قابلیت اجرای عایق آبی کناف ایران بر روی کف و دیوار، اجرای سریع و آسان، پوشش دهی یکپارچه و بدون درز را ذکر نمود. این کالا به صورت مایع، آماده مصرف است و نیاز به حلال ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول، قیمت عایق آبی کناف (کی پلاس) و نحوه اجرای آن، به کاتالوگ عایق آبی کی پلاس رجوع شود.


عایق آبی کناف ایران

این محصول، جایگزین عایق های رطوبتی سنتی می باشد. مزیت استفاده از عایق رطوبتی Kplus، ضخامت کم غشاء حاصل از آن است (حدود ۲ تا ۳ میلیمتر) که امکان اجرای دیوارهای تک لایه را در سلول های تر فراهم می سازد. از دیگر مزایای مهم عایق آبی کناف ایران، امکان اجرای کاشی (به وسیله چسب کاشی پایه سیمانی) بر روی آن است. ابتدا سطح کار آماده می شود. سپس عایق رطوبتی Kplus آن را می پوشاند. به نحوی که لایه عایق، کف را به طور کامل پوشش می دهد و تا ارتفاع مورد نظر بر روی دیوار امتداد می یابد. نقاط حساس مانند کنج ها و آب روها با استفاده از لایه الیافی مخصوص مسلح می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول، قیمت عایق آبی کناف (کی پلاس) و نحوه اجرای آن، به کاتالوگ عایق آبی کی پلاس رجوع شود.

عایق آبی کی پلاس (عایق آبی کناف)

پرایمر کی پلاس برای کنترل جذب آب سطوح گوناگون، قبل از اجرای انواع محصولات پودری استفاده می گردد. همچنین موجب افزایش چسبندگی آن محصولات به سطح زیر کار می گردد.

آیا قبل از اجرای پوشش نهایی بر روی صفحات روکش دار گچی نیاز به اجرای پرایمر می باشد؟ چرا؟

بله، پس از عملیات درزگیری و قبل از کاشیکاری، اجرای کاغذ دیواری یا رنگ آمیزی با رنگ روغنی، اجرای لایه پرایمر بر روی کل سطح کار لازم خواهد بود، حذف لایه پرایمر موجب بروز مسایل زیر خواهد شد:

نکات اجرایی

۱- در اجرای کاشی، اتصال مناسب میان چسب کاشی و پنل حاصل نشده، که نتیجه آن فروریزی کاشی ها در دوره بهره برداری خواهد بود. ۲- در صورت اقدام به جداسازی کاغذ دیواری در نوسازی های آینده ساختمان، به کاغذ روکش پنل آسیب خواهد رسید (توضیح این که لایه پرایمر موجب می شود که کاغذ دیواری بدون آسیب به کاغذ روکش پنل، از آن جدا شود). ۳- در رنگ آمیزی با رنگ روغنی، حالت سایه و روشن ایجاد می گردد. همچنین چسبندگی میان رنگ و لایه ماستیک تضعیف می شود.

کاتالوگ محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول، قیمت عایق آبی کناف (کی پلاس) و نحوه اجرای آن، به کاتالوگ عایق آبی کی پلاس رجوع شود.

چسب کاشی کناف

چسب کاشی کناف سرامیک پرسلان (ta flex)، این مدل بر پایه سیمان است. این چسب دارای سنگدانه های معدنی و افزودنی های ویژه است. چسب کاشی کناف به خوبی انواع سرامیک، کاشی و موزایک را می چسباند. بهتر است از عایق آبی کناف به جای لایه عایق کاری سنتی در کف استفاده نمود. به طور کلی چسب های کاشی پرسلان در موارد زیر قابل اجرا است:

  • بر روی صفحات روکش دار گچی کناف
  • فضاهای خارجی و داخلی، دیوار و کف
  • کف هایی با سیستم گرمایشی
  • دیوارهای اندود کاری شده سنتی
  • جهت اجرای کاشی کاری استخر و فضاهای رطوبتی
  • کف های پر رفت و آمد و عمومی
قیمت چسب کاشی کناف

چسب کاشی کی پلاس

چسب کاشی کی پلاس و سرامیک (ta plus)، خصوصیاتی مشابه با مدل چسب کاشی taflex دارد. این مدل نیز بر پایه سیمان است. این چسب دارای سنگدانه های معدنی و افزودنی های ویژه است. چسب کاشی کی پلاس مدل ta plus، به خوبی کاشی و سرامیک را می چسباند. بهتر است از عایق آبی کناف به جای لایه عایق کاری سنتی در کف استفاده نمود. این چسب قابل اجرا بر روی موارد زیر است:

  • صفحات روکش دار گچی کناف
  • دیوارهای اندود کاری شده سنتی
  • کف های پر رفت و آمد عمومی
چسب کاشی کی پلاس
نکات فنی

کنترل سطح زیر کار: سطح زیر کار باید مسطح، بادوام، خشک، بدون هرگونه یخ زدگی، روغن و قطعات سست باشد. در ادامه مطلب به صورت مرحله ای، تمامی موارد لازم برای ایجاد و کنترل یک زیرسازی صحیح و استاندارد را بیان می کنیم.

کنترل چشمی: عواملی مانند ترک های واضح، مواد خارجی چسبنده، گرد و غبار، قطعات سست، آلودگی و موادی از این قبیل، موجب چسبندگی نا مناسب ملات چسب کاشی کناف می شود.

خراش و لک روی سطح کار : برای اینکه بتوانید به دوام سطح پی ببرید، با یک جسم نوک تیز خراشی در سطح زیر کار ایجاد کرده و با دست روی آن را پاک کنید؛ در صورتیکه سطح فرو ریخت، نشان دهنده ناپایداری سطح زیر کار است.

نوارچسب برای تست پایداری رنگ: استفاده از نوار چسب، مناسب دیوارهایی است که سابقه رنگ آمیزی قبلی داشته باشند. جهت کنترل سطح، یک نوار چسب قوی را روی سطح بچسبانید و محکم فشار دهید. اگر موقع کندن چسب، رنگ به همراه آن جدا نشد. رنگ کاملا پایدار است.

آزمون قطرات آب: در سطوحی که با مصالح بنایی کار شده، میزان جذب آب سطح زیر کار باید کنترل شود. اگر سطح زیر کار خیس شود و قطرات آب بر روی سطح بقای بمانند، این بدان معناست که سطح جاذب نیست؛ اما اگر به آرامی یا به سرعت جذب شود، نشان دهنده شدت جاذب بودن سطح است. به طور کلی باید بگوییم با توجه به میزان جاذب بودن سطح زیر کار، باید از پرایمر کناف یا عایق آبی کناف ایران استفاده کنید.

سطوحی که به سطح دست رنگ پس می دهند: چنین سطوحی، ابتدا باید به طور کامل تمیز شوند و سپس با پرایمر کناف آماده‌سازی شوند.

جهت سفارش این محصولات و یا اطلاع از قیمت عایق آبی کناف، چسب کاشی k1flex کناف و چسب کاشی ta flex کناف می توانید با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۴۴۶۴ تماس حاصل فرمائید.