نوار درزگیر کناف ایران

نوار درزگیر کناف ایران (از نوع کاغذی) درزها را مسلح می نماید. و برای جلوگیری از ترک خوردن حمل درزها مورد استفاده قرار می گیرد. چسب کناف موجود در این نواره باعث چسبندگی به سطح پانل می گردد. بهترین نوار درزگیر کناف، نوار درزگیر کی پلاس است. جهت سفارش این محصولات و یا اطلاع از قیمت نوار درزگیر کناف ایران، نوار درزگیر کاغذی کناف می توانید با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۴۴۶۴ تماس حاصل فرمائید.

نوار درزگیر کناف ایران , چسب کناف , بهترین نوار درزگیر کناف , قیمت نوار درزگیر کناف , نوار درزگیر کاغذی کناف

نوار چسب کناف ایران (Trenn-Fix)

از نوار ترن فیکس کناف برای جاهایی که سقف کناف در لبه ها به ساختار دیوار سنتی می رسد استفاده می گردد. زیرا به علت قرار گرفتن دو ساختار متفاوت در کنارهم درز میان آنها ترک می خورد. نوار ترن فیکس در فصل مشترک سقف کناف و دیوار بنایی قرار می گیرد و سپس عملیات بتونه کاری انجام می گیرد و این امر باعث بهبود ظاهری درز می گردد.

نوار ترن فیکس کناف ایران از جنس کاغذ رونی و به پهنای ۶٫۵ سانتی متر بوده که در پشت آن یک لایه چسب به پهنای ۱ سانتی متر وجود دارد. بهترین نوار درزگیر کناف، نوار درزگیر کی پلاس یا نوار درزگیر کناف ایران است.

شرکت کناف

شرکت کناف یک شرکت بین المللی است. این شرکت در سر تا سر دنیا کارخانه های متعدد تولید محصولات درایوال دارد. شرکت کناف اصالتا شرکتی آلمانی است و همواره جدید ترین نوآوری ها را با آخرین تکنولوژی روز دنیا در محصولات خود به کار می گیرد. شرکت کناف ایران یا کی پلاس شعبه تولید و فروش محصولات کناف آلمان است. این شرکت کلیه مصالح درایوال ساختمانی را مطابق با استاندارد کناف آلمان در محل کارخانه کناف ایران تهران تولید و پخش می نماید. بهترین نوار درزگیر کناف، نوار درزگیر کی پلاس یا نوار درزگیر کناف ایران است.

توجه داشته باشید که قیمت مصالح کناف و محصولات متفرقه موجود در بازار نسبت به قیمت گچ برگ کناف ایران کمی ارزان تر است ولی از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار نیستند. هنگام خرید اطمینان حاصل نمائید که محصول اصلی شرکت کناف ایران ( کی پلاس ) مطابق با استاندارد و آخرین لیست قیمت شرکت کناف ایران (کی پلاس) در سال ۱۴۰۲، به شما عرضه می گردد. اگر قصد خرید ورق کناف ایران را دارید دقت کنید آرم k+ در پشت تمامی پانل ها درج می گردد. جهت سفارش این محصولات و یا اطلاع از قیمت عایق آبی کناف و قیمت نوار درزگیر کناف، نوار درزگیر کاغذی کناف، نوار درزگیر کناف ایران. می توانید با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۴۴۶۴ تماس حاصل فرمائید.