دیوار جداکننده کناف ایران (پارتیشن)

دیوار جداکننده کناف ایران یا کناف دیوار جدا کننده از نوع دیوارهای غیرباربر می باشند . انواع دیوار کناف در تقسیم بندی فضاهای داخلی ساختمان با کناف دیوار ساده یا دیوار جدا کننده کناف و نیز ایجاد دیوار بصورت مقاوم در برابر حریق (با پانل های FM و ساختار ویژه). و یا دیوارهای مقاوم در برابر رطوبت (با پانل های MR) ; مورد استفاده قرار می گیرد. جهت دریافت لیست قیمت کناف ایران، قیمت دیوار جدا کننده کناف. سفارش و خرید محصولات شرکت کناف ایران ( کی پلاس ) با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر فروش محصولات کناف ایران تماس حاصل فرمائید.

دیوار جداکننده کناف دارای قاب فلزی سرد نورد شده و لایه پانل های گچی برای روکش بوده. که قابلیت استفاده از عایق های صوتی و حرارتی داخل دیوار وجود دارد. درزهای پانل ها در آن با بتونه درزگیری کناف پوشش داده شده. و هر نوع پوشش نهایی دیوارهای سنتی (از جمله رنگ آمیزی، کاغذ دیواری، کاشی و غیره) روی کناف دیوار جدا کننده اجرا می گردد.

دیوار جداکننده کناف ایران , قیمت دیوار جدا کننده کناف , کناف دیوار ساده , انواع دیوار کناف

انواع دیوار جدا کننده کناف ایران

دیوار جدا کننده W111 کناف

ساختار این دیوار شامل یک ردیف زیرسازی فلزی با انواع دیوار کناف ضخامت های ۵و ۷و ۱۰ سانتی متری و یک لایه پانل بر روی آن می باشد. و ساده ترین نوع دیوار جداکننده کناف می باشد.

ضخامت نهایی این کناف دیوار جدا کننده از ۵/۹ سانتی متر تا ۵/۱۳ سانتی متر متغیر می باشد.

جزئیات بیشتر دیوار پارتیشن W111 کناف دیوار ساده

دیوار جدا کننده W111 کناف , کناف دیوار جدا کننده

قیمت دیوار جدا کننده کناف

دیوارهای جداکننده W112 کناف

دیوار جداکننده کناف شامل یک ردیف زیرسازی فلزی با انواع دیوار کناف ضخامت های ۵و ۷و ۱۰ سانتی متری. و دو لایه پانل از هر طرف دیوار روی آن می باشد. و برای مکان هایی کاربرد دارد که نیاز به مقاومت بالاتر سطح دیوار و امکان ضربه خوردن ان وجود دارد. (مانند راه پله، راهرو، مدارس، بیمارستان ها و غیره). جهت دریافت لیست قیمت کناف ایران، قیمت دیوار جدا کننده کناف. سفارش و خرید محصولات شرکت کناف ایران ( کی پلاس )، قیمت کناف دیوار ساده با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر فروش محصولات کناف ایران تماس حاصل فرمائید.

دیوارهای جداکننده W112 کناف , کناف دیوار جدا کننده

قیمت دیوار جدا کننده کناف

جزئیات بیشتر دیوار پارتیشن W112 کناف دیوار ساده

دیوارهای جداکننده کناف W115

دیوار جداکننده کناف شامل دو ردیف زیرسازی چسبیده به هم (یک لایه فوم بین سازه ها قرار می گیرد)بوده. و در جاهایی کاربرد  دارد که عایق صوتی قابل توجه مدنظر بوده باشد. و از هر طرف سازه ها نیز دو ردیف پانل نصب می گردد. با توجه به مقاومت فیزیکی خوب و عایق خوب صوتی و حرارتی. برای دیوارهای جداکننده واحدهای مسکونی و اداری و اتاق های هتل ها و بیمارستان ها بسیار مناسب می باشد.

جزئیات بیشتر دیوار پارتیشن W115 کناف ایران

دیوارهای جداکننده W115 کناف

قیمت دیوار جدا کننده کناف , انواع دیوار کناف

دیوار جداکننده کناف W116

دیوار جداکننده کناف نیز شامل دو ردیف زیرسازی موازی با هم است. که با فاصله ای مشخص که برای عبور تاسیسات مورد نیاز است از هم قرار می گیرند . در داخل سازه ها نیز می توان از عایق پشم معدنی استفاده نمود. و از سمت بیرونی در هر طرف دو لایه پانل قرار می گیرد.

این نوع دیوار کناف مناسب سرویس های بهداشتی که حجم لوله و تاسیسات داخل دیوارها زیاد است و نیز داکت های تاسیساتی می باشد . البته در مورد کاور کردن بادبندها در داخل ساختمان هم کاربرد دارد. جهت دریافت لیست قیمت کناف ایران، قیمت دیوار جدا کننده کناف، قیمت کناف دیوار ساده. سفارش و خرید محصولات شرکت کناف ایران ( کی پلاس ) با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر فروش محصولات کناف ایران تماس حاصل فرمائید.

دیوارهای جداکننده W116 کناف , قیمت دیوار جدا کننده کناف , دیوار جداکننده کناف , کناف دیوار ساده , انواع دیوار کناف

جزئیات بیشتر دیوار پارتیشن W116 کناف ایران