قیمت سقف کاذب شرکت ایران کناف ( کی پلاس )

قیمت سقف کاذب و درایوال شرکت ایران کناف به عنوان یک معیار مهم در انتخاب نوع کناف می باشد. پنل‌های گچی پیش‌ساخته را به اصطلاح کناف می گویند. هرچند که کناف نام یک برند است. و در این زمینه کارخانجات مختلفی اقدام به تولید گچ برگ نموده اند. در زمان خرید باید دقت داشته باشید که ملاک فقط قیمت نباشد. و به مشخصات فنی کالا نیز توجه شود. زیرا در بازار انواع متریال با کیفیت‌های متفاوت موجود است. و باید با توجه به محل نصب و مشخصات فنی خواسته شده در نقشه‌های اجرایی و یا دستگاه نظارت اقدام به خرید نمود. جهت خرید محصولات اصلی شرکت کناف ایران ( کی پلاس ) و یا اطلاع از آخرین قیمت های شرکت ایران کناف با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ تماس حاصل فرمائید.

ایران کناف

شرکت ایران کناف نام مصطلح شرکت کناف ایران سابق است. در سال ۱۳۹۹ نام این شرکت به کی پلاس تغییر یافت. شرکت کی پلاس همچنان تمامی محصولات خود را تحت لیسانس شرکت کناف آلمان تولید می کند. جهت خرید محصولات اصلی کناف ایران و اجرای پروژه با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر نمایندگی فروش محصولات کی پلاس تماس حاصل فرمائید.

شرکت کناف یک شرکت بین المللی است. این شرکت در سر تا سر دنیا کارخانه های متعدد تولید محصولات درایوال دارد. شرکت کناف اصالتا شرکتی آلمانی است و همواره جدید ترین نوآوری ها را با آخرین تکنولوژی روز دنیا در محصولات خود به کار می گیرد. شرکت شرکت ایران کناف یا کی پلاس شعبه تولید و فروش محصولات کناف آلمان است. دفتر مرکزی کی پلاس ( دفتر مرکزی شرکت ایران کناف ) در تهران است. شرکت ایران کناف کلیه مصالح درایوال ساختمانی را مطابق با استاندارد کناف آلمان در محل کارخانه کناف ایران تهران تولید و پخش می نماید. اگر قصد خرید محصولات اصلی شرکت ایران کناف و یا اجرای استاندارد سیستم های ساخت و ساز خشک ( درایوال ) را در تهران دارید، می توانید از لیست نمایندگی های کناف ایران در تهران کمک بگیرید. جهت دریافت شماره تماس شرکت ایران کناف مربوط به امور استعلام فنی و یا صادرات محصولات تماس بگیرید.

خرید محصولات کناف ایران

محصولات متفرقه در بازار نیز اصطلاحا به نام کناف به فروش میرسند. باید دقت داشته باشید که لوگوی کی پلاس (K+) بر روی کلیه مصالح اصلی کناف ایران یا همان کی پلاس درج میگردد.

لیست قیمت شرکت ایران کناف مهر ماه ۱۳۹۷

ایران کناف

ایران کناف

ایران کناف

ایران کناف ایران کناف ایران کناف شرکت ایران کناف شرکت ایران کناف شرکت ایران کناف شرکت ایران کناف شرکت ایران کنافشرکت ایران کناف