پروفیل ها و مقاطع فولادی ( سازه گالوانیزه کناف ایران )

مشخصات کناف ایران شامل طول و عرض و ضخامت استاندارد انواع پروفیل گالوانیزه کناف است. مشخصات فنی سازه کناف در پروفیل و ضخامت مقاطع فولادی یا سازه های گالوانیزه کناف ایران ( سازه کی پلاس ) منحصر به فرد است. جهت خرید پروفیل های اصلی کناف ایران، اطلاع از قیمت پروفیل گالوانیزه کناف با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر نمایندگی فروش محصولات کی پلاس تماس حاصل فرمائید.

سازه کناف ایران از ورق گالوانیزه با لایه (Zinc) بر روی آن که به صورت نورد سرد شکل داده شده اند ساخته می شود. ضخامت ورق سازه کناف ایران ۶۰ میکرون است. اغلب سازه های متفرقه بازار ضخامت کمتری دارند. ابعاد پروفیل سازه کناف ایران استاندارد است. این باعث می گردد تا دوام سازه کناف ایران بسیار بالا باشد. فروش سازه کناف : قیمت پروفیل گالوانیزه کناف به علت ضخامت بالاتر و لایه زینک استاندارد بر روی سطح آن. از قیمت سازه کناف متفرقه کمی بیشتر است.

فروش سازه کناف در دفتر نمایندگی فروش رسمی شرکت کناف ایران صورت می پذیرد. جهت خرید پروفیل کناف، خرید پروفیل f کناف یا سازه کی پلاس و یا دریافت مشخصات سازه کناف ایران با شماره زیر تماس بگیرید. برای خرید محصولات شرکت کناف کی پلاس (K+) و خرید پروفیل کناف پیام دهید. برای مشاوره جهت انتخاب نوع ساختار اجرایی کناف ایران کی پلاس مناسب لیست مشخصات را ارسال فرمائید. فروش سازه کناف به قیمت درب کارخانه توسط این شرکت صورت می پذیرد. در این خصوص می توانید با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر فروش محصولات شرکت کناف ایران تماس حاصل فرمائید.

مشخصات فنی سازه کناف ایران ; باید توجه داشت که این سازه های گالوانیزه برای عملکرد باربری طراحی نشده اند. و اگر در مناطق با رطوبت نسبی بالا مورد استفاده قرار گیرند. می بایستی بر روی لبه هایی که برش می خورند با پرایمرهای پایه (Zinc) پوشش داده شده تا مانع از زنگ زدگی شود.

پروفیل ها و مقاطع فولادی , خرید پروفیل کناف , مشخصات سازه کناف ایران

انواع سازه های گالوانیزه کناف ایران

سازه استاد : سازه گالوانیزه استاد کناف جهت اجرا در المان های عمودی دیوارهای ساخت و ساز خشک کناف ایران مورد استفاده قرار می گیرند. و فواصل بین سازه استاد کناف با توجه  به نوع و دیتیل دیوار ۴۰،۳۰ و یا ۶۰ سانتی متر از یکدیگر می باشد. که در نهایت پانل های کناف بر روی این استادها پیچ می شوند.

استاد کناف ایران در اندازه های ۷۵،۷۰،۵۰و ۱۰۰ میلیمتر (عمق جان ). و به طور کلی مشخصات سازه کناف ایران به لحاظ استاندارد بر دو نوع DIN و NF تولید می گردند.

جهت خرید پروفیل کناف یا سازه کی پلاس تماس بگیرید. برای خرید محصولات شرکت کناف کی پلاس (K+) پیام دهید. برای مشاوره جهت انتخاب نوع ساختار اجرایی کناف ایران کی پلاس مناسب لیست مشخصات را ارسال فرمائید. همچنین می توانید با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر فروش محصولات شرکت کناف ایران جهت دریافت قیمت نبشی گالوانیزه کناف و مشخصات سازه کناف ایران تماس حاصل فرمائید.

سازه رانر گالوانیزه کناف ایران (پروفیل U کناف )

سازه رانر کناف بصورت افقی در ساختار زیرسازی دیوارهای کناف ایران در بالا و پایین استادها قرار می گیرند. ( پروفیل u کناف یا سازه u کناف ). پروفیل یو کناف به عنوان ریل های محل استادها می باشند.

از دیگر کاربردهای سازه رانر کناف در محل بازشوها مانند در، پنجره و دریچه می باشد. سازه یو کناف در دور محل بازشدگی قرار می گیرد و ثابت می گردد.

سازه گالوانیزه کناف ایران  مقطع U شکل دارند. متناسب با اندازه استادها در اندازه های ۷۵،۷۰،۵۰ و ۱۰۰ میلیمتر تولید می گردند. و به طور کلی سازه کناف ایران با دو استاندارد DIN و NF تولید می گردند.

جهت خرید پروفیل کناف یا سازه کی پلاس و یا دریافت مشخصات سازه کناف ایران تماس بگیرید. برای خرید محصولات شرکت کناف کی پلاس (K+) پیام دهید. برای مشاوره جهت انتخاب نوع ساختار اجرایی کناف ایران کی پلاس مناسب لیست مشخصات را ارسال فرمائید. همچنین می توانید با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر فروش محصولات شرکت کناف ایران جهت قیمت پروفیل گالوانیزه کناف تماس حاصل فرمائید.

سازه گالوانیزه کناف ایران ( پروفیل L و سازه u کناف )

سازه گالوانیزه نبشی تراز کناف در محل اتصال سقف کاذب کناف به دیوار، متصل می گردد. و تراز سقف کاذب را تعیین می کند. سازه نبشی کناف به عنوان تکیه گاه دور تا دور سقف کناف قرار می گیرد. سازه نبشی کناف می تواند نقش عضو باربر را در زیرسازی سقف کاذب بر عهده بگیرد. و نیز در محل شکست های سقف کاذب از لحاظ طراحی مانند باکس ها و طرح های دکوراتیو. در قسمت لبه ها سازه های عمودی و افقی را به یکدیگر وصل می نماید.

نبشی گالوانیزه کناف ایران در دو نوع UD28 که مقطع ناودانی شکل دارد و L25 که مقطع نبشی شکل دارد تولید می گردند.

سازه گالوانیزه کناف ایران ( سازه کناف سقف )

سازه گالوانیزه کایران سقفی اجزای اصلی ساختار سقف های D112 کناف را تشکیل می دهد. و در بخش های سازه های باربر و سازه های پنل خور مورد استفاده قرار می گیرد.

سازه گالوانیزه کناف ایران سقفی C شکل است. و در کنار نبشی گالوانیزه کناف ایران، در دو نوع سازه CD60 کناف و سازه f کناف تولید می گردند. که به لحاظ استاندارد متفاوت است. و در ساختارهای دارای کد حریق حتما می بایستی از مشخصات سازه کناف ایران با پروفیل  CD60 کناف استفاده گردد.

جهت خرید پروفیل کناف یا سازه کی پلاس تماس بگیرید. برای اطلاع از قیمت پروفیل f کناف محصول شرکت کناف کی پلاس (K+) پیام دهید. برای مشاوره جهت انتخاب نوع ساختار اجرایی کناف ایران کی پلاس مناسب لیست مشخصات را ارسال فرمائید. می توانید با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر فروش محصولات شرکت کناف ایران جهت دریافت مشخصات سازه کناف ایران، قیمت پروفیل گالوانیزه کناف. و خرید پروفیل کناف تماس حاصل فرمائید.