سقف کاذب کناف
دانستین های سقف کاذب کناف
ژانویه 21, 2019
کناف روی سقف و دیوار کناف ایران , سفارش کناف
کناف روی سقف و دیوار
فوریه 3, 2019
سقف کاذب کناف

سقف کاذب کناف منزل مسکونی و ایده ای جالب برای آن

سقف کاذب کناف یکی از مهمترین المان های دکوراسیون منزل می باشد . برای اینکه چه طرحی رای بر روی سقف منزلتان کار کنید گزینه های زیادی وجود دارد میتونید از طرح های ساده ، کلاسیک و مدرن و … اما برای اجرای آن سراغ سقف های کاذب کناف بیاید چرا که کناف ارزان ترین و سبک ترین و انعطاف پذیرترین متریال به لحاظ قابلیت اجرای طرح مختلف رو دارد .

طرح های کناف سقف پذیرایی

در این بخش نیز بعد از معرفی نمونه ها، طرح ها و ایده ها سراغ یک فضای مسکونی رفتیم در این فضای مسکونی کناف طوری کار شده که مستطیل  های

کوچک در فضای وسط باقی مانده و نور پردازی انجام شده.این یک طرح دکوراتیو در حین سادگی زیباست و شما میتونید با هزینه ی کم ،همچین طرحی بر روی سقف منزلتان اجرا کنید.

سقف کاذب کناف ایران

در ادامه میبینید که سقف اتاق خواب نیز با کناف ساده کار شده که سادگی برای اتاق خواب ضروری هستش.

سقف کاذب کناف مدرن

اجرای سقف کاذب کناف مدرن برای آپارتمان مسکونی

کناف رو به صورت دکوراتیو به شکل های مختلف روی سقف اجرا میکنند . تقریبا هر طرحی که مدنظرتون باشه میتوان بر روی سقف با استفاده از کناف اجرا کرد.

طرحهای کلاسیک ، مدرن ،دایره ای یا مربع ، طرح های ساده و یا طرح های پرکار.

بنابر این آن چیزی که در ذهن دارید رو میتونید به عنوان طرح بر روی سقف اجرا کنید ودر اخر نورپردازی متفاوتی داشته باشید.

در این منزل کناف به صورت مدرن کار شده .هدف ما از ارائه این نمونه کار ها اشنایی شما با ایده های جدید و متفاوت هست که هر کدوم با طبعتون سازگار بود در منزلتان اجرا نماییم.

سقف کاذب کناف کلاسیک

اجرای کناف مغازه کفش فروشی ، سقف و دیوار

در این بخش میخوایم با همراهی شما ، به بررسی اجرای کناف یک مغازه کفش فروشی بریم.

همانطور که در تصویر میبینید بر روی سقف و دیوار به صورت دکوراتیو کار شده . بر روی دیوار فضای پشت ویترین ها کناف ها به صورت هندسی کار شده و فضای مابین اون رو برای نورپردازی مورد استفاده قرار گرفته .

روی سقف هم با کناف اشکال هندسی بزرگتر کار شده بین صفحات کناف از لایت برای نورپردازی متفاوت از دیوار استفاده میشه . این یک نمونه ساده و مدرن کناف برای یک مغازه می باشد . هر مغازه با هر کاربردی میتونه همچین دکوری داشته باشه .                     

سقف کاذب کناف زیبا

اجرای کناف روی سقف و نقاشی کناف

در باور بسیاری از مردم ، کناف همان باکس های نور مخفی هست که دور تا دور اتاق نشیمن ازش استفاده میشه . اما کناف متریالی هستش که در ساختمان های امروزی ، به عنوان پوشش دیوار و سقف مورد  استفاده قرار میگیره.منظور همان دیوار معمولی ساختمان .

اما عادت کردیم کناف رو با یه اختلاف از سطح اصلی ببینیم.مثل یک باکس ، این تنها استفاده دکوراتیو از کناف هست ، کناف کاربرد های گسترده ای داره.

در این بخش شما میتونید نمونه ای از کناف و در نهابت رنگ روی کناف رو ببینید. بسیاری از مردم کناف رو دیواری سفید فرض می کنند، کناف همون گچ هست در حالت فشرده پس میتونیم کناف رو نقاشی و یا برروی آن کاغذ دیواری بچسبانیم .

سقف کاذب کناف نقاشی

در این تصاویر همانطور که میبینید کناف برروی سقف حرکت کرده و روی دیوار ادامه یافته در بعضی از قسمت ها هم نورپردازی انجام شده که زیبایی آن را دو برابر کرده.