خبرساز شدن آبادبوم در خبرگزاری مهر
دسامبر 9, 2018
انتشار خبر شرکت آبادبوم به عنوان نمایندگی کناف ایران در خبرگزاری مشرق نیوز
دسامبر 25, 2018
سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف کاذب سرویس بهداشتی امروزه دارای تنوع در طرح و رنگ می باشد. سقف کاذب در سرویس بهداشتی ممکن است با نورپردازی توام باشد که این مدل به نوبه خود جلوه خاصی به سقف کاذب میدهد.سقف کاذب سرویس بهداشتی معمولا به دلیل جلوگیری از مشکلات رطوبتی در حمام ودستشویی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

سقف کاذب سقفی است که به طور معمول به اسکلت ساختمان وصل می شود و وزن آن بر روی اسکلت ساختمان می باشد. این سقف به شکل های مختلفی ساخته می شود و قاب بندی آن به شکل محکم به کلاف بندی ساختمان متصل می گردد تا در زمان زلزله در اثر تکان های ناشی از آن آسیبی به دیوارهای مجاور وارد نگردد.

انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف کاذب طلقی

سقف کاذب پلکسی گلاس

سقف کاذب پی وی سی

تایل پی وی سی ۶۰ *۶۰

سقف کاذب طلقی

این نوع سقف کاذب قابلیت نورپردازی وجود دارد.دراین نوع سقف کاذب علاوه بر زیبایی سقف ارتفاع سقف کوتاه به نظر نمی رسد و وجود سقف احساس نمی شود.یکی از پرطرفدارترین نوع سقف کاذب طلقی آسمان مجازی می باشد.در این نوع سقف به راحتی طلق ها از سقف برداشته می شود و دسترسی به سقف آسان است.

سقف کاذب پلکسی گلاس

سقف کاذب پلکسی گلاس از نظر ویژگی همانند سقف کاذب طلقی می باشد با این تفاوت که این سقف از نوع پلاستیک است و از نظر شکل ظاهری شبیه شیشه است و جنس این سقف از پلی کربنات شفاف می باشد و یک نوع پلیمر است. یکیاز ویژگی های پلکسی مقاومت بالای آن نسبت به شیشه است.

معمولا برچسب هایی مقوایی در طرفین صفحه پلکسی چسبانده می شود که از ورق های پلکسی در برابر گرد و خاک محافظت می کند.ورق هایپلکسی در برابر اشعه فرا بنفش مقاوم بوده و بسیار سبک و مقرون به صرفه می باشد.

سقف کاذب پی وی سی

پلی وینیل کلراید با نام اختصاری PVC یکنوع پلیمر ترموپلاستیک می باشد که در تکنولوژی ساختمانی کاربرد فراوان دارد. اینماده به دلیل اجرای سیستم سبک سازی ،جلوگیری از اتلاف انرژی و زیبایی در سال هایاخیر مورد توجه قرار گرفته و این مزیت ها موجب شده تا جایگزین مناسبی به جای مصالح ساختمانی قدیمی باشد.

تایل پی وی سی ۶۰ *۶۰

این نوع سقف کاذب به شکل مجموعه ای از ورقه های مربع شکل می باشد. این ورق ها یکی از پرکاربردترین نوع سقف کاذب هستند.در ابتدا سقف به وسیله پروفیل های سپری آلومینیومی و گالوانیزه به صورت شبکه های با اندازه۶۰*۶۰ زیرسازی شده و تایل های پی وی سی درون آنها قرار می گیرند.

مزیت این نوع سقف ها نصب آسان، ضد آب بودن ، مناسب برای محل های مرطوب مثل سرویس بهداشتی ، دسترسی آسان به تاسیسات برقی و لوله های داخل سقف و دارای قابلیت نصب هر نوع چراغ و دریچه . این تایل ها معمولا به صورت ترکیبی با انواع دیگر سقف کاذب نیز اجرا می شوند.