کناف سقف – سقف های کاذب یکپارچه کناف ایران

سقف های کاذب یکپارچه کناف ایران ( کناف سقف ). سیستم هائی متناسب با علم روز و شامل سازه کناف سقف با پروفیل های سرد نورد شده گالوانیزه سبک و پانل های کناف ایران (گچ برگ) است. سقف کاذب کناف جایگزین بسیار مناسب برای سقف های کاذب سنتی ( رابیتس و گچ ) می باشند. به علت برتری های فراوان مانند: وزن بسیار کمتر ، سرعت نصب بسیار بالاتر ، مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی ، پرت و دور ریز کمتر. مقاوم بودن در برابر زلزله، عایق صوتی و حرارتی مناسب و غیره برای استفاده به عنوان سقف کاذب بسیار مناسب و حائز اهمیت می باشد.

در ساختار کناف سقف درزهای میان صفحات گچی با بتونه مخصوص، یکنواخت می گردد. و پس از اجرای ماستیک سرتاسری سطحی صاف و یکنواخت جهت انجام عملیات نقاشی حاصل می گردد. و همچنین در فضای خالی میان سقف کاذب و سقف اصلی امکان عبور لوله های تاسیساتی و مکانیکی و عایق بندی و … نیز وجود دارد.

از دیگر مزیت های ساختار کناف سقف کاذب کناف ایران می توان به انعطاف طراحی معماری بسیار زیاد آن اشاره نمود. که می توان در گونه طرح دکوراتیو اعم از شکسته و یا قوسی مدنظر طراحان را اجرا نمود. و برخلاف سقف های کاذب سنتی (رابیتس) نیاز به پیش بینی آویزها بصورت انتظار از مراحل اجرائی قبلی نمی باشد.

سقف های کاذب یکپارچه کناف ایران , سقف کاذب کناف

انواع سقف های کاذب یکپارچه کناف ایران

کناف سقف یکپارچه  D112a

کناف سقف یکپارچه  D112a کناف ایران شامل سازه کناف سقف در دو جهت عمود برهم می باشند. که بر روی آنها می توان از یک یا دو لایه پانل استفاده نمود. و یا طرح های دکوراتیو را روی آنها اضافه کرد و بصورت عمومی در بیشتر فضاها از این نوع سقف کاذب استفاده می گردد.

جزئیات بیشتر سقف های کاذب D112a کناف ایران

سقف کناف یکپارچه D112a , سازه کناف سقف

کناف سقف یکپارچه  D112b

کناف سقف یکپارچه  D112b کناف ایران شامل سازه کناف سقف در یک جهت است. که پانل ها نیز در یک یا دو لایه روی آن نصب می گردند. و زمانی که سرعت نصب بالاتر و هزینه کمتر مدنظر باشد. و محدودیت های زیر نیز تامین گیرد اجرای این نوع از سقف کاذب کناف کناف ایران مناسب ترین گزینه می باشد.

– سطح کل سقف مورد نظر کمتر از ۵۰ متر مربع باشد.

– حداقل یکی از ابعاد سقف (دهانه سقف) کمتر از ۴ متر باشد.

– ارتفاع آویزگیری سقف کاذب از سقف اصلی کمتر از ۵۰ سانتی متر باشد.

– طرح سقف کاذب اجرائی ساده و فلت بوده وفاقد شکست باشد.

از موارد کاربرد این سقف می توان به سقف های تیرچه بلوک و سقف های کاذب اتاق ها که مساحت کمتر دارند اشاره نمود.

جزئیات بیشتر کناف سقف های کاذب D112b کناف ایرانسقف کناف یکپارچه D112b , کناف سقف