سقف کاذب
سقف کاذب
دسامبر 30, 2018
سقف کاذب کناف
دانستین های سقف کاذب کناف
ژانویه 21, 2019
سقف کاذب کناف

انتخاب رنگ برای دیوار و سقف کاذب خانه شما:

وقتی تصمیم گرفتید خونتون چه شکلی باشه ، چه رنگی باشه بعدش باید یه محاسبه بکنید چقدر میتونید هزینه کنید.  یه دقتی به مبل های قبلیتون بکنید اگه براش خیلی هزینه نکرده بودید و یا سبک و مد آنها از بین رفته باشه میتونید اون هارو عوض کنید . مگر اینکه سرویس مبلان قبلیتون از لحاظ معنوی ارزش خاصی داشته باشه که اون هارو باید با تعویض رو مبلی به روز کنید در مرحله ی بعد باید یه طراح داخلی و سقف کاذب برای چند ساعتی درکنار خودتون در نظر بگیرید تا بتونید وسایلی که دارید رو از هم سوا کنید و چیز هایی که ارزش نگه داشتن رو ندارد رد کنید.

آلسون کاکوما که از طراحان داخلی هستش میگه : دکوراتور همه چیز رو از لنز متفاوتی میبینه برخی از طراحان دکوراسیون و سقف های کاذب کناف ابتدا پیشنهاد میکنند قطعات بزرگ رو یا از اول و یا در آخر خریداری کنید. معمولا داشتن درکی ضمنی از اثاثیه ایده خوبیه به توصیه کاکوما پارچه های رو میلی طبیعی باشن و با دیوار ها ، سقف کاذب و بالشت ها  هماهنگ باشه. راحت بودن مهمه از خرج کردن پولتون در اتاق نشیمن نترسین.

گرمترین رنگ خنثی جدید : آبی آسمانی

سالهاست طراحان داخلی با بی رنگ ترین رنگ ها که تحت عنوان رنگ خنثی هستن ، درگیر رنگ های سنتی شدن و خاکستری سرد و خاکستری مایل به بژ بودن. با این شرایط اخیرا افرادی در حال بازیابی افزودن رنگ های نزدیک به خنثی به خانه ها هستن. رنگ هایی چندکاره به عنوان رنگ خنثی باشن اما باز هم کمی انرژی به تم رنگ ها تزریق بشه.

تایل های pvc ,cnc :

سقف و تایل های pvc , cnc ضخامتشون ۸ میل و ۱۶ میل هست که جهت استفاده در سقف های سرویس بهداشتی و مدل های سنتی اون برای سقف های مساجد استفاده میشه و مدل های سه بعدی اون که جنس mdf هست برای جداسازی فضا مورد استفاده قرار گرفته. اخیرا اجرای سقف کناف و تلفیقی  از  cnc برای زیبایی کار مورد استفاده مردم قرار میگیره.

راهنمای خرید :

یکی از کالاهای ساختمانی که در زیبایی فضای منزل بسیار مهمه سقف کاذب هست که انواع مختلفی تولید و اجرا میشه که برای پوشش زیرسقف به کار میره که باعث مخفی نگه داشتن عوامل زیرسقف میشه.

انواع سقف:

سقف کاذب با رابیتس و اندود

سقف کاذب آکوستیک

سقف کاذب پی وی سی

سقف کاذب آلومینیومی

سقف کاذب چوبی

سقف کاذب پیش ساخته(کناف)

رنگ سقف کاذب

مزایای سقف های کاذب:

  1. سرعت اجرای بالای اون نسبت به سقف های کاذب گچی
  2. هزینه کمتر سقف کاذب کناف نسبت به سقف گچ و رابیتس
  3. سقف کاذب کناف در بازسازی و نوسازی فقط کمی کرد و خاک داره اما سقف های گچی کثیفی بیشتری داره
  4. مصالح مورد نیاز برای سقف های کاذب خیلی کمتر از سقف های گچی هست که هم در مصرف هزینه و هم  در وقت صرفه جویی میشه
  5. مقاومت سقف های کناف نسبت به گچ در رطوبت بیشتر هست
  6. بازکردنو ترمیم مجدد کناف ها بسیار راحت تر از گچ هستش
  7. وزن کمتر سقف کناف
  8. ایجاد نورهای متمرکز در سقف های کناف به راحتی و با یک گردبر میسر میشه اما سقف های کاذب رابیتس و گچ باید از قبل محل اون مشخص شده باشه.