آکواپنل ( آکوا پنل ) یا آکواپلاس کناف کی پلاس AQUAPLUS

آکواپنل کناف یا آکواپلاس کناف سیمانی, پانل سیمانی شرکت کناف ایران یا کی پلاس است. این پانل ها از ترکیب سیمان فشرده با سنگدانه های سبک ساخته شده اند. در سطح صفحات مش فایبرگلس آن را مسلح نموده است. آکواپنل مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار بر سطح، رطوبت و حرارت دارد. این صفحات مناسب استفاده در نمای ساختمان، سقف و دیوار هایدر معرض آب مستقیم و دیوار های مقاوم در برابر حریق و رطوبت هستند. فروش آکوا پنل (پنل آکواپلاس) و اجرای سیستم های آکواپنل کناف ( آکوا پانل کناف ) AQUAPANEL توسط واحد عرضه محصولات آکواپنل کناف ایران ( اکواپنل ) شرکت کناف ایران ( کی پلاس ) تهران انجام می پذیرد. صفحات آکواپنل خارجی مناسب استفاده در نمای ساختمان است. جهت دریافت آخرین قیمت آکوا پنل کناف ( پانل آکواپلاس ) و خرید محصول اکواپنل کناف ایران اصلی، با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر فروش محصولات کناف ایران ( کی پلاس ) تماس حاصل فرمائید.

آکواپلاس کی پلاس

قیمت آکواپنل یا آکواپلاس کناف

قیمت آکواپنل کناف یا همان آکواپلاس کناف متاثر از نوسانات نرخ ارز است. با توجه به کیفیت و دوام بسیار بالا قیمت آکوا پنل آکواپلاس از محصولات متفرقه و غیر استاندارد بالاتر است. پانل سیمانی کناف( سمنت برد ) کاملا ضد آب و ضد حریق است.

آکواپلاس کناف ایران

صفحات مسلح سیمانی آکواپلاس کناف ایران ( آکواپنل کناف ایران )، ترکیبی فشرده از سیمان پرتلند، پرلیت منبسط شده و سنگدانه های سبک هستند. پشت و روی این صفحات با شبکه توری فایبرگلاس مخصوص مسلح شده است. آکواپلاس با هزینه مناسب نسبت به قیمت آکوا پنل کناف وارداتی به صورت انحصاری در ایران به وسیله شرکت کی پلاس (کناف ایران)، به بازار عرضه می شود. به علت عدم استفاده از هرگونه الیاف سلولزی و افزودنی های غیر آلی در فرایند تولید، این صفحات کاملاً در برابر رطوبت و شرایط متنوع جوی و اقلیمی مقاوم هستند. امکان رشد میکروارگانیزم هایی مانند قارچ یا کپک در پنل آکواپلاس وجود نداشته و مشکلاتی نظیر افزایش حجم و ابعاد، گسیختگی، افزایش ابعاد در آن ها رخ نمی دهد. صفحات آکواپنل خارجی مناسب استفاده در نمای ساختمان است.

آکواپلاس کناف
آکواپلاس کی پلاس

آکواپلاس

دیوار خارجی با استفاده از صفحات مسلح سیمانی «آکواپلاس کناف» راهکاری مناسب و بهینه به لحاظ مقایسه با قیمت آکواپنل کناف وارداتی، برای اجرای دیوارهای پیرامونی ساختمان ها به جای ساختارهای سنتی است. از پانل آکواپلاس در اجرای بسیاری از پروژه های داخل و خارج کشور استفاده می شود. از ویژگی های این ساختار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن بسیار سبک دارد
  • ضخامت آن بسیار کم است
  • قوس پذیری بالای آکواپلاس کناف
  • سهولت در برش دادن صفحات
  • مشخصات عملکردی آن فراتر از الزامات مقررات ملی ساختمانی کشور در زمینه عایق بندی حرارتی و صوتی است
  • مقاومت در برابر حریق بسیار عالی
  • کاهش قابل توجه بارهای مرده ساختمان
  • تسریع در عملیات اجرایی
  • کاهش یافتن هزینه های گزاف سازه ای
  • آسایش ساکنین در حین بهره برداری از ساختمان را مهیا می نماید
  • در برابر عوامل مخرب جوی دوام طولانی مدت دارد

آکواپلاس کی پلاس

آکواپلاس کی پلاس مزایای بسیار زیادی دارد. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساختار آکواپلاس کناف کی پلاس کامل، با دوام، مقاوم و جایگزین دیوارهای آجری و بلوکی سنتی است
  • با استفاده از لایه های آب بند و بخاربند مخصوص رطوبت در آن کنترل می گردد
  • وزن بسیار کم آکواپلاس و کاهش بار مرده ساختمان نسبت به ساختار های سنتی
  • ضخامت کم ساختار سمنت برد و افزایش فضای مفید در داخل ساختمان
  • مشخصات عملکردی فراتر این صفحات از الزامات مقررات ملی ساختمانی کشور (عایق حرارت، صدا و مقاوم در برابر آتش)
  • امکان اجرای ۲۲۵ مترمربع دیوار خارجی کناف سیمانی بدون نیاز به تعبیه درز انبساط با استفاده از آکواپلاس
  • ارائه اجزای ساختار آکوا پلاس کناف کامل (ادوات اتصال، بتونه آکواپنل، ماستیک، نوار درزگیر و شبکه توری (توسط شرکت کی پلاس)
  • امکان اجرای سقف و دیوارهای قوسی شکل و دارای انحنا با استفاده از آکواپلاس کی پلاس
آکواپلاس , آکواپلاس کناف
آکواپلاس کناف ایران

پنل سیمانی کناف

در ساختار های مختلف مانند تعبیه انواع دیوارهای داخلی و نماهای خارجی ( نمای آکوا پنل )، پوشش نمای داخلی تونل ها ( لاینینگ )، بازسازی نماهای موجود، ساخت دیوارهای جداکننده مقاوم حتی در فضاهای خشک و مرطوب مانند استخر، سونا، جکوزی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی می توان از آکواپلاس کناف استفاده کرد. از جمله مطرح ترین پروژه های کشور می توان به مجتمع پلاتینیوم تهران، کتابخانه دانشگاه سمنان، بیمارستان بین المللی تبریز، هتل آزادی تهران و ساختمان دیپلمات ولنجک اشاره نمود که طراحان و پیمانکاران در ساخت و طراحی آن، از پنل های سیمانی مسطح داخلی و آکواپنل خارجی کناف استفاده کرده اند.

مشخصات فنی سمنت برد کناف

ابعاد پنل آکواپلاس: ۱۲۰۰*۲۰۰۰/۲۴۰۰ میلی متر

ضخامت صفحات آکواپلاس: ۰٫۵ ±۱۲٫۵ میلی متر

وزن آکواپلاس: حدود ۱۵ کیلوگرم بر متر مربع

طبقه بندی رفتار آتش سوزی پانل سیمانی آکواپلاس: EN 13501- A1 / A

نفوذناپذیری پنل آکوا پلاس: UNI EN 12467 (غیر قابل نفوذ نیست)

آکوا پانل سیمانی

آکوا پانل سیمانی , صفحات سیمانی مسلح با مش فایبر گلس و از جنس سیمان سبک مخصوص است. که با تکنولوژی ویژه شرکت AQUAPANEL و با بالاترین کیفیت تولید می گردد. فروش آکواپنل خارجی ( آکوا پنل ) صفحات سیمانی اصل وارداتی شرکت کناف آلمان از طریق واحد فروش و اجرای محصولات کناف انجام می گردد. رنگ پانل سیمانی کناف ( آکواپنل کناف ) یا اکوا پنل خاکستری است. صفحات آکوا پانل سیمانی یا آکواپلاس کناف با توجه به نوع کاربرد و محل استفاده به دو نوع آکوا پنل خارجی (AQUAPANEL OUTDOOR) و آکوا پانل داخلی (AQUAPANEL INDOOR) تقسیم بندی می گردند. قیمت آکواپنل کناف خارجی کمی بالاتر از نوع داخلی آن است.

آکواپنل کناف , آکوا پانل
آکوا پنل کناف ایران

 صفحات سیمانی آکوا پنل داخلی

از صفحات سیمانی آکوا پنل داخلی می توان در اجرای دیوارها و سقف کاذب داخلی ساختمان که در معرض رطوبت قرار می گیرند و یا به مقاومت بالاتری نیاز دارند استفاده نمود. بطور عمومی از این نوع صفحات بیشتر در سرویس های بهداشتی، حمام، استخرها و فضاهای مربوط به سونا و جکوزی استفاده می گردد. آکوا پنل داخلی یا آکواپلاس کناف دارای ضربه پذیری بالا و ضد حریق است.

جزئیات بیشتر فروش صفحات سیمانی آکوا پنل داخلی

آکواپنل خارجی

آکواپنل خارجی ( آکواپلاس کناف ) , فروش و کاربرد صفحات سیمانی آکوا پنل خارجی بیشتر مناسب استفاده در فضاهای بیرونی ساختمان است. به خصوص در اجرای نمای خارجی ساختمان که در معرض نور خورشید و اشعه UV و چرخه های مکرر یخبندان و ذوب مجدد آب می باشد استفاده از این نوع صفحات سیمانی اکواپنل بسیار مناسب می باشد. بعد از انجام زیرسازی پروفیل گالوانیزه پنل های آکوا پانل بر روی آن نصب می گردد. در مرحله بعد تمامی درز ها با ملات مخصوص و مش فایبرگلس پوشیده می شود. در پایان تمامی سطوح با مش فایبر گلس سرتاسری پوشیده شده و بطور یکدست ماستیک می گردد.

جهت دریافت آخرین قیمت آکوا پنل کناف ( پانل آکواپلاس کی پلاس ) و خرید محصول اکواپنل کناف ایران اصل، به منوی تماس با ما مراجعه نموده و یا با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر فروش محصولات کناف ایران ( کی پلاس ) تماس حاصل فرمائید.

آکواپنل کناف - آکوا پنل کناف ایران - آکوا پانل کناف