شرکت مهندسی آبادبوم در حال حاضر نمایندگی کناف ایران و عاملیت فروش کی پلاس (K+) و نمایندگی اجرای کناف در تهران و سایر شهر های ایران است. این شرکت دارنده گواهی نامه اجرایی ( عاملین کناف ایران : عاملین کی پلاس ) می باشد. این شرکت متشکل از مهندسین مجرب عمران و معماری است که از سال ۱۳۸۲ در زمینه ساخت و ساز خشک کناف ایران فعال است. از سال ۱۳۸۹ با کسب نمایندگی فروش کناف ایران ( نمایندگی فروش کی پلاس ) به فروش و اجرای محصولات کناف ایران +K مشغول است.

نمایندگی کناف ایران ( کی پلاس )

نمایندگی کناف ایران ( عاملیت فروش کی پلاس ) : شرکت آبادبوم از عاملین کناف ایران با پشتوانه رزومه قوی و اجرای ساختارها مطابق با استاندارد کناف ایران ( کی پلاس ) عاملیت و نمایندگی رسمی کناف ایران را دریافت نمود. این شرکت با اولویت مشتری مداری، علاوه بر رضایت کارفرمایان، هرساله بالاترین رتبه فنی را از واحدهای ارزیابی کناف ایران +K دریافت نموده است. تا کنون، این شرکت صدها هزار متر مربع انواع ساختارهای کناف ایران (کی پلاس ) را در استان های مختلف کشور عزیزمان اجرا نموده است.

عاملین کی پلاس

عاملین کی پلاس همان نمایندگی های مجاز شرکت کی پلاس جهت فروش محصولات و اجرای پروژه ها هستند. این نمایندگی ها به طور مستمر توسط شرکت کی پلاس ارزیابی می گردند. جهت خرید محصولات اصلی کناف ایران و اجرای پروژه با شماره ۰۹۰۲۶۴۵۰۵۴۵ دفتر نمایندگی فروش محصولات کی پلاس تماس حاصل فرمائید.

شرکت آبادبوم از عاملین کی پلاس k+ ( عاملین کناف ایران ) دارای کادر مجرب فروش و مهندسین عمران و معماری متخصص کناف ایران کی پلاس است. این شرکت مشاوره طراحی ساختارهای کناف، فروش محصولات کناف ایران +K، اجرای تخصصی کناف و نظارت بر اجرای ساختارهای کناف ایران را ارائه می دهد.

شرکت آبادبوم از عاملین کناف ایران، نمایندگی اجرای کناف در تهران و سایر شهر های ایران است. آبادبوم همواره خود را به اصول کاری و اخلاقی، هم افزائی برند کناف ایران +K و حصول رضایت مشتریان، متعهد می داند. پروژه های این شرکت از بدو شروع تحت نظارت عالیه بازرسین شرکت کناف ایران ( کی پلاس ) قرار می گیرد.

عاملیت فروش کی پلاس

شرکت آبادبوم، عاملیت فروش کی پلاس مجموعه ای از مهندسین عمران و معماری ساختمان بوده که با نگاه صرفا بازاری به مقوله ساخت و ساز خشک مخالف است. آبادبوم رعایت اصول مهندسی و ضوابط مربوطه را مقدم قرار می دهد و همین امر آن را از سایر فعالان در این زمینه متمایز می سازد. نگاهی که با توجه به زلزله خیز بودن کشورمان و وقوع حوادث مختلف آتش سوزی و ریزش ساختمان ها، از اهمیت فراوانی برخوردار است.

شرکت آبادبوم از عاملین کناف ایران و نمایندگی اجرای کناف در تهران و سایر شهر های ایران جهت اجرای پوشش های ضد حریق سازه های فولادی مطابق با ضوابط سازمان آتش نشانی ایران است.

این شرکت آمادگی دارد تا خدمات طراحی متناسب با ساختار اجرائی و اجرای استاندارد سیستم های کناف ایران را به کارفرمایان صنعت ساختمان ارائه نماید.

امید است با ایفای نقش خود در اعتلای کیفیت اجرائی صنعت ساختمان ثمربخش واقع گردیم.

عاملین کناف ایران , نمایندگی کناف ایران , عاملین کی پلاس , عاملیت فروش کی پلاس , نمایندگی اجرای کناف در تهران
عاملین کناف ایران

شرکت آبادبوم